Okresowa diagnoza systemu wynagrodzeń

Monika Drzewiecka Szef Sprzedaży 24/2016 nr 24/2016 z dnia 2016-01-01
diagnosis.jpg

Celem systemu prowizyjnego jest zbudowanie zmotywowanego, efektywnego zespołu sprzedaży. Projektowanie i wdrażanie takiego systemu jest zatem kluczowe, ale także bardzo trudne, ponieważ nigdy nie będzie on idealny. Aby zminimalizować jego minusy i zapewnić kształtowanie pożądanych zachowań handlowców, wymaga regularnej diagnozy.

Okresowa diagnoza nie analizuje dogłębnie wszystkich aspektów i czynników wpływających na skuteczność systemu prowizyjnego firmy, ale pozwala na sprawdzenie jego funkcjonalności w głównych obszarach. Niezadowalający wynik w ramach któregokolwiek z nich jest sygnałem do dalszego, pogłębionego badania.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywny abonament przejdź do LOGOWANIA. Aby dobrać najkorzystniejszy plan abonamentowy przejdź do ZAMÓWIENIA ABONAMENTU.

Zaloguj Zamów abonament

    Źródło: Szef Sprzedaży 24/2016

Drukuj

Zobacz również

Filtruj artykuły wg.