Projektowanie grywalizacji w ramach systemu motywacyjnego

Sławomir Łebkowski Lesław Sierocki Szef Sprzedaży 25/2016 nr 25/2016 z dnia 2016-03-01
SS25_s16.jpg

Menedżerowie od dawna zastanawiają się, jak zmotywować podwładnych do pracy. Kiedy kolejna zmiana systemu premiowania przestała się sprawdzać i nic już nie skutkuje, warto rozważyć grywalizację jako pomysł na zwiększenie zaangażowania pracowników.

Jeśli chcemy wydobyć z siebie to, co najlepsze, musimy uczynić naszą pracę zabawą, nie odwrotnie” – powiedział Steven Kotler, autor książki Być jak Superman. Teoria i praktyka osiągania niemożliwego1. Pomóc w tej zmianie może grywalizacja – narzędzie, które zyskuje coraz większe zrozumienie i uznanie wśród zarządzających.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywny abonament przejdź do LOGOWANIA. Aby dobrać najkorzystniejszy plan abonamentowy przejdź do ZAMÓWIENIA ABONAMENTU.

Zaloguj Zamów abonament

    Źródło: Szef Sprzedaży 25/2016

Drukuj

Zobacz również

Filtruj artykuły wg.