Zjazd użytkowników systemu Eureca

W dniach 29-30 września 2016 r. w centrum konferencyjnym Kawallo koło Płocka odbył się kolejny zjazd użytkowników systemu Eureca. Było to już dziesiąte, jubileuszowe spotkanie, które zgromadziło controllerów i dyrektorów finansowych z kilkudziesięciu firm.

W wydarzeniu wzięli udział specjaliści i menedżerowie, którzy wykorzystują system controllingowy Eureca w codziennej pracy do planowania i budżetowania, analizy danych, raportowania i wizualizacji informacji oraz do podejmowania ważnych decyzji. Jak co roku spotkanie stało się doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń między użytkownikami systemu.

W tym roku zjazd obywał się w nowej formule rozszerzonej o warsztaty i panel dyskusyjny.

Rozpoczął się od wykładów ekspertów, Edyty Szarskiej z Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV na temat controllingu strategicznego, a następnie Anny Madery-Roszak z Controlling Systems o optymalizacji procesów controllingowych i biznesowych.

Nie zabrakło prelekcji użytkowników systemu Eureca o tym jak wygląda controlling w ich firmach i jak wspomaga ich system Eureca. W tym roku swoimi doświadczeniami podzielili się przedstawiciele producenta z branży spożywczej – firmy JAMAR oraz z Stowarzyszenia Wiosna – koordynatora m.in. Szlachetnej Paczki (jak się okazało w organizacji non profit controlling jest bardzo ważny i to w całej strukturze stowarzyszenia).

Nowym elementem zjazdu były dwa warsztaty, które dotyczyły wizualizacji danych controllingowych w oparciu o Międzynarodowe Standardy Komunikacji. Podczas drugiego warsztatu uczestnicy wzięli udział w grze biznesowej, która miała im pokazać jak można w ciekawy sposób zwiększyć świadomość ekonomiczną i zaangażowanie niefinansowych menedżerów w firmie, dla których nowoczesny dział controllingu powinien bić partnerem biznesowym.

Nie zabrakło prezentacji najnowszej wersji systemu Eureca, wskazówek eksploatacyjnych oraz ciekawych możliwości usprawniających pracę z systemem.

Niezwykle dobrze ocenionym punktem zjazdu był panel dyskusyjny pt. „Nowa rola controllera w firmie i oczekiwania wobec nowoczesnego controllingu”. Panelistami byli członkowie zarządów takich firm, jak: Plastics Group, Grupa Inco, Grupy Bać-Pol oraz Stowarzyszenie Wiosna. Ich opinie na temat roli i pożądanych efektów działań controllingowych z punktu widzenia zarządu firmy były bardzo inspirujące. Panel uzupełniła opinia, jaką dzięki możliwościom internetu przedstawił Gary Cokins – światowy ekspert, konsultant, mówca i autor książek oraz artykułów w zakresie Enterprise Performance Management i Activity Based Costing.

Partnerami zjazdu byli: Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów ICV oraz Explanator, wydawca magazynu Finanse + Controlling.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.