Narzędzia

Suma wybranych zakresów

Marta Mrozowska Informacja Zarządcza 17/2019 nr 17/2019 z dnia 2019-01-01
Excelowa formuła SUMA() pozwala dodać liczby w podanym zakresie. Oczywiste jest zapisanie jej w postaci =SUMA(A1:A5), żeby dodać wartości znajdujące się w komórkach od A1 do A5.
MC_57_58.jpg

Szybka analiza utraconych klientów w Tableau

Sebastian Wareluk Finanse i Controlling 57/2018 nr 57 z dnia 2018-05-01

Tworząc dowolny raport w narzędziu Business Intelligence, pokazujemy na dashboardzie bieżące wyniki, wyniki z poprzednich okresów rozliczeniowych, rentowność, zyski i inne KPI istotne dla naszego biznesu. Jeśli przygotowałeś raport, z którego wynika, że firma ma złe wyniki, to oczywiste jest to, że powinieneś być przygotowany na pytanie: Co możemy zrobić, żeby je poprawić?

Graficzne narzędzia do prezentacji danych sprzedażowych

Wojciech Próchnicki Szef Sprzedaży 25/2016 nr 25 z dnia 2016-03-01

Dzięki szeroko zakrojonej akcji marketingowej firma pozyskała dane potencjalnych klientów z całej Polski. W jaki sposób je przedstawić, aby można było ocenić skuteczność akcji w poszczególnych województwach i wskazać, które z nich ma największy potencjał sprzedażowy? Do takich zadań służy w Excelu dodatek Power Map.

Zbiorczy plan sprzedaży jako konsolidacja planów sprzedażowych poszczególnych handlowców

Wojciech Próchnicki Szef Sprzedaży 23/2015 nr 23 z dnia 2015-11-01

Jednym z zadań menedżera sprzedaży jest budowanie prognoz sprzedaży na bazie prognoz poszczególnych handlowców. Scalanie planów przygotowanych przez sprzedawców w jeden zbiorczy plan to zadanie żmudne i czasochłonne. Ułatwi to narzędzie do konsolidacji tygodniowych planów sprzedażowych poszczególnych handlowców.

Narzędzie do analizy struktury klientów firmy

Wojciech Próchnicki Szef Sprzedaży 22/2015 nr 22 z dnia 2015-09-01

W jaki sposób przeprowadzić analizę klientów na podstawie danych z systemu CRM pod kątem różnych kryteriów i podzielić ich na grupy tak, aby można było przygotować sprofilowaną ofertę dla każdej z nich? Pomocna będzie tabela danych opracowana w Excelu.
 

 

 

FiC_52_13.jpg

Mierniki oceny projektów inwestycyjnych w arkuszach kalkulacyjnych. Co je rozróżnia? Co oznaczają? Który wybrać?

Dariusz Stronka Roksana Kołata Magazyn Controlling 52/2017 nr 52 z dnia 2017-07-01

Podjęcie właściwej decyzji odnośnie do alokacji posiadanych przez przedsiębiorstwo zasobów kapitałowych jest kwestią wymagającą wielowymiarowej analizy i oceny nie tylko w aspekcie prawnym i finansowym, ale także w zakresie dostosowania do celów i strategii inwestora.

Filtruj artykuły wg.