Cele marżowe jako instrument zarządzania sprzedażą

Anna Sperska Magazyn Controlling 53/2017 nr 53/2017 z dnia 2017-08-08
MC_53_cele.jpg

Aby współcześnie z sukcesem zarządzać sprzedażą, nie wystarczą już talent, dobre wyczucie rynku i wysokie kompetencje komunikacyjne. W obecnych warunkach bardziej niż kiedykolwiek wcześniej o trwałym sukcesie lub porażce decydują doskonale przygotowana strategia sprzedaży, jasno wytyczająca cele i kierunki działań, perfekcyjnie zaprojektowany i dostosowany do cyklu zakupowego klienta proces sprzedaży oraz efektywny system kontroli i informacji zwrotnej w zakresie działań sprzedażowych i ich wyników.

Te czynniki, wraz z odpowiednimi kompetencjami zespołu sprzedażowego, właściwym poziomem zaangażowania i motywacji pracowników, a także elastycznością organizacji i umiejętnością jej szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe, stanowią obecnie fundament sukcesu sprzedażowego przedsiębiorstwa.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywny abonament przejdź do LOGOWANIA. Aby dobrać najkorzystniejszy plan abonamentowy przejdź do ZAMÓWIENIA ABONAMENTU.

Zaloguj Zamów abonament

    Źródło: Magazyn Controlling 53/2017

Drukuj

Zobacz również

Filtruj artykuły wg.