Controlling i Rachunkowość Zarządcza Wydanie 3/2016 - Controlling w Call Center
Wydanie 3/2016

Controlling i Rachunkowość Zarządcza

Temat numeru: Controlling w Call Center

Witamy w nowej, ciekawszej i atrakcyjniejszej odsłonie miesięcznika. Marcowy numer magazynu „Controlling i Rachunkowość ­Zarządcza” poświęcamy tematowi controllingu w call center.

Dużą uwagę poświęcamy zmianom przepisów Prawa telekomunikacyjnego i wpływom tych zmian na działanie tego typu jednostek. Zastanawiamy się nad dylematem posiadania własnego centrum telefonicznego i jego outsourcingu. Również pokazujemy kluczowe wskaźniki badania efektywności pracowników telesprzedaży i ich wykorzystanie w planowaniu zapotrzebowania na tego rodzaju personel w przedsiębiorstwie. W środku czytelnicy znajdą przykład na tworzenie mapy strategi, która stanowi wytyczne do realizacji celów strategicznych przedsiębiorstwa. Nowością w magazynie są znaczniki w tekście – gwiazdka, wykrzyknik i przykład. Ważne definicje czy zmiany w przepisach oznaczone zostały wykrzyknikiem, kluczowe stwierdzenia – gwiazdką. Natomiast dane do case study w materiałach wyróżniliśmy symbolem przykładu. Pozwoli to czytelnikom na łatwiejsze wyłapanie kluczowych informacji w artykułach.

W dziale dotyczącym kalkulacji kosztów zapraszamy do lektury artykułu na temat kalkulacji kosztu roboczogodziny wydziału produkcyjnego.

Z dziedziny rachunkowości przygotowaliśmy kolejny materiał na temat konsolidacji sprawozdań finansowych , tym razem na przykładzie rachunku przepływów pieniężnych. Z zagadnień ryzyka prezentujemy materiał o jego identyfikacji i pomiarze wraz z przykładem budowania mapy ryzyk w przedsiębiorstwie.

Kolejnym ciekawym materiałem, który polecamy, jest artykuł o jednej z dochodowych metod wyceny przedsiębiorstwa, jaką jest DCF (ang. discounted cash flow). Na koniec polecamy materiał o prezentacjach i wystąpieniach publicznych – jak się do nich przygotować, aby przebiegły bez żadnych przeszkód.

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z kodów QR umieszczonych wewnątrz numeru, pozwolą one na poszerzenie wiedzy z zakresów tematycznych poruszanych przez poszczególnych autorów.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.