Informacja Zarządcza
Ograniczenia wywołane pandemią zaowocowały spadkiem gotowości przedsiębiorstw do podejmowania nowych inwestycji. Jest jednak jeden obszar, który wyłamuje się spod tego trendu. To cyfrowa transformacja biznesu. Jesteśmy bardziej gotowi do cyfryzacji swoich procesów niż kiedykolwiek. Wszystko dlatego, że bez digitalizacji i cyfryzacji nie bylibyśmy w stanie obsługiwać naszych klientów, których wymagania i oczekiwania również są kształtowane przez pandemię. Aby konkurencja nie zostawiła nas w tyle, chcąc czy nie chcąc, musimy podejmować przedsięwzięcia, które poprawią nasze procesy. Przystępując do zaplanowania i wdrożenia projektu transformacji cyfrowej, powinniśmy poszukać odpowiedzi na szereg pytań: jakie są nasze oczekiwania, co chcemy poprawić, jakich spodziewać się korzyści i jakie mogą być zagrożenia. Na te i wiele innych pytań odpowiada w swoim artykule „Wzmocnienie transformacji cyfrowej w czasach kryzysu” Urszula Holik. Ponadto w numerze: storytelling w biznesie, praktyczne aspekty przygotowania formatki biznesowej, text mining w KNIME oraz mnóstwo excelowych inspiracji.
W tym wydaniu: